Skocz do zawartości

Ranking użytkowników

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 2019.01.16 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. Mikael

    [F80] 30Jahre M3

    Przedstawiam mój ostatni zakup sprzed kilku miesięcy F80 M3 w limitowanej edycji na 30 lat ///M wyprodukowali 500 szt na cały świat Przedstawiam mój ostatni zakup sprzed kilku miesięcy F80 M3 w limitowanej edycji na 30 lat ///M wyprodukowali 500 szt na cały świat wyróżnia ja specjalny kolor Macaobluemetallic, emblematy 30Jahre M3, dwu kolorowa tapicerka i numeracja na desce niestety dla każdego taka sama 1/500 moja ma numer 149 w planach -obniżyć przód bo strasznie pieje -założyć dystanse bo jest miejsca -dokładka przód, spoiler i dyfuzor z Mperformance lub pakiet od Vorsteinera -kilka zmian wewnątrz Mperformance -jak starczy sił i € to wydechy ponizej trochę suchych danych i kilka zdjęci rozkodowany Vin wkleję później Powstanie jedynie 500 egzemplarzy M3 w odmianie 30 Jahre M3. Samochody bazują na "standardowej" M3 z pakietem Competition. Wszystkie polakierowane zostaną na metaliczny kolor Macao Blue, który otwierał listę opcji pierwszego M3 z 1986 roku. Z zewnątrz auta rozpoznamy też m.in. po oksydowanych końcówkach wydechu i plakietkach z nazwą 30 Jahre M3 zdobiących wloty powietrza w przednich błotnikach. Samochody poruszać się mają na 20-calowych obręczach kół ze stopów lekkich. Przednie obuto w opony w rozmiarze 265/30, a z tyłu pracują gumy 285/30. We wnętrzu znajdziemy m.im. sportowe, kubełkowe fotele, pasy bezpieczeństwa z przeszyciami charakterystycznymi dla serii M i specjalne nakładki progowe. Każdy z 500 egzemplarzy otrzyma również, wykonane z włókien węglowych, listwy ozdobne deski rozdzielczej i dwubarwną tapicerkę ze skóry merynosów. Tak, jak w przypadku M3 Competition Package, jednostka napędowa rozwija dodatkowe 19 KM i legitymuje się mocą maksymalną 450 KM. Standardowym wyposażeniem jest m.in. adaptacyjne zawieszenie obejmujące sprężyny, amortyzatory i stabilizatory o zwiększonej sztywności. Samochody otrzymają też aktywny tylny dyferencjał i system Dynamic Stability Control. Auta limitowanej serii osiągać mają setkę w równe 4 s od startu. To o 0,1 s szybciej, niż w przypadku zwykłego M3 z pakietem Competition. 7F27CD95-A7ED-41C2-9ECF-2EB917839C8F.mp4
    5 punktów
  2. Mikael

    [E32] Alpina B12 by Mikael

    Na Chotową nie udało sie przyjechać na 3tlg, koła pokazałem na Osiecku ale nie dokonca było wszystko spasowane Jestem w trakcie kupna gwintu bo bez tego nie będzie idealnie tak jak to sobie wymysliłem Tak to wygladało na GF Osieck 2018
    3 punkty
  3. Richie_G

    [e60] ///M550i Performance

    Masz może zdjęcie tego rotora przed skręceniem? Każdy kto ma temat felg choć trochę ogarnięty widzi że ten rotor został wycięty z 1tlg. I nie chodzi tutaj o żaden "HEJT" bo każdy może sobie latać na czym chce, ale trzeba być przygotowanym na krytykę wiedząc dobrze jak tutaj wszyscy kochają "DARIUSZE" Akurat tak się składa że robię Custom na oryginalnym LM, i nie rozumiem dlaczego wpadłeś na pomysł żeby zrobić to w ten sposób? Jeśli kwestia finansowa to dla przykładu: kupiłem ori LM za 7K z czego sprzedałem rantobębny za 4K także same rotory wyniosły mnie 3K. Jestem pewien że twoje rotory kosztowały podobnie lub nawet więcej, więc jaki sens?
    2 punkty
  4. kamil

    [e60] ///M550i Performance

    Felgi złożone w całość . Co prawda zdjecia szpiegowskie , czyli jeszcze nie u mnie , ale pierwszy obraz efektów pracy i pomysłu mamy. 9/3" 10/3,5" 20" ET 35 około także rotor z potencjałem.
    2 punkty
  5. Tak, magiczna rozdzka. Chcialbym taka miec. Nie musialbym spedzac az tylu miesiecy w garazu i szybciej mogl cieszyc sie jazda Gotowe rzeczy z ASO to droga na skroty. Jesli cos da sie naprawic to warto to zrobic. Aczkolwiek duzo gratow bylo nowych, nie powiem – glownie srodek, jakies weze i plastiki (wszystko to co niestety nie da sie dotknac magiczna rozdzka A tak wyszlo na "gotowo" do komory. Komora bedzie poprawiana, jedna strona jest troche porysowana. Pomysku nie bedzie – nie jestem fanem. Z komory nikt nie bedzie jadl. Tam ma przede wszystkim wszystko pracowac
    2 punkty
  6. Coś tam powolutku się dzieje. Auto zostało w całości wysodowane, jak sie okazało poza miejscami pod przednimi błotnikami, gdzie zbiera się syf na całym aucie nie było żadnej innej dziury czy rdzy, nie okazało się też, że jest składane z kilku. Także na ten moment jestem bardzo zadowolony. Poniżej na razie tylko jedno foto. Niebawem więcej. Dodatkowo wpadło kompletne pdc na tył, oraz multifunkcja do kierownicy wraz z taśmą. Ponadto chciałbym dopytać, czy orientuje się ktoś jak się nazywa kod koloru tego żółtego/beżowego podkładu na zdjęciu poniżej ? C.D.N.
    2 punkty
  7. gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    My sie zimy nie boimy no dobra chwile pózniej musieli mnie wyciągać
    2 punkty
  8. Łukasz ///3

    [E39] AMERICANO 535i

    Ja to czekam na nowa galerie z nowym nabytkiem a wręcz rarytasem prosto z USA
    1 punkt
  9. Łukasz ///3

    [e60] ///M550i Performance

    wiesz co piszesz? bo tak to czytam i czytam twoj rotor nie jest taki sam jak w kazdej fabrycznej 3tlg tylko wyglada jak prawie fabryczny a dlaczego nie jest? bo jest wycięty z 1tlg która nie od dzis kazdy wie ze darki sa zrobione z uj nie aluminium i twój rotor zapewne wazy max 2kg co fabryczny czyli (tlg) bedzie ok 6kg bo jest oczywiście kłuty i moze to sie skończyć tak tym bardziej twój rotor dodatkowo jest toczony dookoła aby spasowac go do bebnów i rantów co jeszcze go bardziej osłabiło ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa jak zostały uzupełnione dziury po niby śrubach które wcześniej były w feldzie czyli w rotorze nawiert ok 5mm + plastikowa ala 3tlg śrubka
    1 punkt
  10. MAREK GERMAN

    Bmw [F82]M4 od gamek

    dawaj je na auto, pozdro
    1 punkt
  11. Wypych

    E36 320i --> 330i Cabrio by Seba

    Fajna odbudowa. Jeśli chodzi o kolory mas, to są one zbliżone do RAL'a 1015
    1 punkt
  12. kamil

    [e60] ///M550i Performance

    Spoko chlopaki LUZ kto mnie zna wie o co chodzi ja sie nie spinam . Był pomysł jest realizacja. Rotory sa z za oceanu tak jak DARE LM , czyli maja również cos wspolnego . Jaka bedzie wytrzymalosc ? Czas pokaze . Chociaż nie ukrywam - testować krawężników celowo nie mam zamiaru. Nawet Radinox może nie dać rady. Jeżeli chodzi o jakość wykonania felg i samych rotorow nawet nie mam pojecia , ponieważ jeszcze ich nie widzialem. Sa poprostu nieodebrane.
    1 punkt
  13. Bartek.P

    [e60] ///M550i Performance

    Łapka ty to jesteś zawsze czujny jak ważka
    1 punkt
  14. gamek2

    Bmw [F82]M4 od gamek

    No nie mogło być inaczej :P
    1 punkt
  15. Panama

    E36 320i --> 330i Cabrio by Seba

    Brawa za podejście profesjonalne podoba mi się to bardzo.... powodzenia przy pracy wariacie
    1 punkt
  16. Fatandre

    [E31] BMW 850 by Fatandre

    Hmm tak czy nie? to nie customy lecz kuty środek
    1 punkt
  17. Piorun

    E36 320i --> 330i Cabrio by Seba

    Wygląda bardzo podobnie jak masa hybrydowa np. Sika.
    1 punkt
  18. Americano

    [E39] AMERICANO 535i

    Chyba nie musze przypominac jak to kolo siedziało kiedys u Karramby w Polifcie Jak wspominalem na samym poczatku mojego tematu 13 stron do tylu to te lampy nigdy nie były docelowymi w tym projekcie Stad wziął sie pomysl na Polifta Bracie zapomnialem ze masz klucze do Vki haha
    1 punkt
  19. Cześć, 540 w domu. Muszę zrobić docelową kierownicę, zamontować selektor trybów pracy skrzyni i wyświetlacz, na moją prośbę tego nie zamontowali. Jak się okazało, od dłuższego czasu jeździłem z uszkodzonym zaworem WG. Skutkowało to późnym wstawaniem sprężarki i niestabilnym doładowaniem. WG wymieniony na większy + korekta softu na nowej skrzyni. efekt? Jestem tak zadowolony, że nie wiem jak to powiedzieć. Albo wiem, jest rozpierdol!!! - nie moderować :drunk: Od setupu Małeckiego doszło 25km i 23nm. Natomiast pełny boost pojawia się przeszło 1000 obrotów wcześniej co bardzo widać na wykresie, od 3k obrotów jest naprawdę mocno. Dzisiaj od rana było trochę sucho po mroźnej nocy i zrobiłem może z 10 kilometrów. Pełnym ogniem nie da się iść bo 3-4 niema trakcji, na 5 potrafi się uślizgnąć jak złapiemy wilgotny asfalt. Ale jest wyraźnie szybsza. Skrzynia - hmmmmmmm chyba się zakochałem. W pełnym automacie jedzie płynnie. Fajne wrażenie jak przy 100km/h na 8 biegu mamy 1500 obrotów i totalny turbo gwintowy komfort. W "szybszych trybach" jest przepaść do tego co było. totalna kosa, jak będzie pogoda kiedyś to pokręcimy jakieś filmy i zobaczycie. Kolejna sprawa to starty z miejsca. Trans brake jest totalym kosmosem. Stajemy, ciągniemy łopatkę, wyświetla sie komunikat o włączeniu trans brake, gaz w podłogę. Obroty stają przed 3000/min, puszczamy łopatkę i dzieje się magia. Start pełnym ogniem z 1, 2 lub 3 biegu. Da się po starcie przebić na 3 i 4 i mamy regularnie zapalone opony i start w kłębach dymu 245/40r18. Nie mogę doczekać się dobrej pogody. Sam sprawdziłem możliwości obecnego setupu może w 20% a już go kocham. Czekam, na pogodę, pomierzymy czasy i zobaczymy jak jest. Ale jestem prze zadowolony! Estetyka wykonania pracy i podejście Łukasza Lamika 11/10! Pierwsze starty na brudnym suchym asflacie. 245/40 z tyłu, totalnie nie wjeżdżony. https://www.youtube.com/watch?v=_TMO7cZzC3s pozdro!
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...