Była mała przerwa w relacjach ale nie było przerwy w pracach.
Zakupiliśmy maszynkę do zaginania nadkoli i poprawiliśmy trochę fabrykę. Teraz można już wpadać w dziury. Niedługo geometria.
W ramach akcji serwisowych, przyszła pora na wymianę pompy wody, termostatu oraz chłodnicy.
Mam też nowe klocki oraz sprzęgło.
W prezencie dostałem zegary z ramkami ori od 323ti, a skoro mam 323i to ramki są jak najbardziej na miejscu Fajna ramka robi robotę. Szkło zostało wyczyszczone i wypolerowane.
W ramach powiększania mocy (a może raczej odzyskiwania) wleciał Pipercross. Powiem Wam, że jakaś różnica jest, na pewno nie +10KM, ale jest.
W związku z przygotowaniem do negatywu, zagościły też świeże mimośrody.
Kolejny element układanki, zgodnie z zapowiedziami z pierwszego postu, to zestaw HK
Udało się go nabyć zupełnie okazyjnie, brakuje mu jedynie przycisku, ale to się ogarnie Wiadomo, że w touringach HK nie było, więc trzeba jeszcze dobrać głośniki w dach, ale i tak jest mega różnica. VIN ma nowy wpis: S674 Hi-Fi System Harman Kardon.
Równie fartownie co HK udało się nabyć rozpórkę Wiechersa. Była już nieco sfatygowana więc poszła do lakierowania. W komplecie z nowymi śrubami - czarne bardziej pasują, co nie?
Jako że na kielichach mam Motorsporty, a po założeniu rozpórki nie chciały się trzymać, mój znajomy Tokarz Artysta dorobił customowe śrubki do amorków. Dzieła sztuki!
No i kilka aktualnych fotek, jak to wszystko usiadło
Grzebię w tym samochodzie już trzeci rok i wiem mniej więcej co się dalej wydarzy.
Od czasu do czasu noszę się z zamiarem zmiany kół ale od nowa mi się podobają. Jeśli coś się w tym temacie wydarzy to chyba najpewniej na S37 albo BBS RS 2.
Za chwilę wjeżdża czarna nerka + wygłuszenie maski od M3.
Rozważam opcję założenia żółtych lamp ale nie wiem czy na pewno mi się to spodoba Jeśli tak to tylko szkła od długich + halogeny
Przód jest nadal wysoko, myślę nad dołożeniem eckenów
Tył na pewno pójdzie w dół, zaraz po geometrii żeby nie było takiej dziury
Wpadną hamulce od e46 330i/d
Dokończę montaż telefonu żeby współdziałał z multifunkcją (prawidłowy moduł) oraz dołożę tempomat
Wszystkie listwy będą odświeżone (pomalowane na czarny mat) chyba, że nie sprawdzi się to w codziennej jeździe, to trzeba będzie wymienić na nowe
Jak dobrze pójdzie to na wiosnę chciałbym założyć gwint D2
Wydech jednak się zmieni w dwururkę + zmiana dyfuzora (ale seria z 2.8 mnie jakoś nie rajcuje)
Odświeżenie wnętrza lub kubełki od Z3M lub Vadery (?)
Shortshifter
No i kompresor
Ciekaw jestem Waszych opinii odnośnie planów.