Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 2019.04.22 we wszystkich miejscach

  1. 15 punktów
    Odcinek 902010 KOŁA Po przeskanowaniu dokładnym rynku w PL, przepatrzeniu Ebaya i dwóch propozycjach sprzedaży używanych 20 w cenach absurdalnych drożej od nowych kół postanowiłem, że kupię nowe skręcane koła bo to po prostu bardziej się opłaca tj raz, dwa można sobie zbudować koła pod samochód wybierając szerokości, ET, wielkość rantów kolor itp, a nie jak to zazwyczaj bywa budować samochód pod koła, no i trzy nowe to nowe Z nowych kół brałem pod uwagę dwóch producentów od których wzory bardzo mi się podobają 3SDM i WORK. Ale po głębszej analizie odpuściłem tą pierwszą firmę ze względu na nie do końca pewną jakość i pewnie byłbym też nieraz posądzany o kopiowanie znanej niemieckiej 6 coupe na tych kołach. Finalnie wybór padł na sprawdzoną od lat światową jakość WORK i spełniłem takie moje marzenie od lat bo zawsze chorowałem na koła tego producenta, kilka kompletów WORK Rezax mi się przewinęło prze garaż, wszystkie były niestety na handel. Nie sądziłem też ze moje marzenie spełni się w formie nowego koła bo do tej pory jakoś tylko używki były osiągalne dla mnie. Po kilkudziesięciu mailach do WORK (polecam dobra współpraca i kontakt) ustalaniu szerokości, ET, typu rotora ponieważ WORK ma dostępne 3 rodzaje konstrukcji tego samego wzoru rotora, koloru, wielkości rantów, śrubek dekielków itp cudów zostały zamówione 20 calowe WORK ZISTANCE W10M przód 9,5 cala z rantem 4 cale oraz tył 10,5 cala z rantem 4,5 cala. Ranty są anodowane, więc powinny być odporne na chemię jak RADINOX. Zamówiliśmy z Kamilem dwa takie same komplety co zaowocowało bardzo dobrą ceną. Po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu z góry zlecenie idzie na produkcję do Japonii i czeka się na koła 2 miesiące. Czekaliśmy praktycznie co do dnia 2 miesiące i w końcu kurier przywiózł takie o to pudełka Teraz filmik z unboxingu, to uczucie kiedy otwierasz pudełka z nowiutkimi felgami jest niesamowite, życzę każdemu bo ja mam ciary jak sobie przypominam ten moment. Obejrzyjcie film i zobaczcie jaką niespodziankę zastałem w środku Tutaj jeszcze drugi filmik ukazujący więcej szczegółów tych felg. I jeszcze kilka zdjęć jak koła prezentują sięw świetle dziennym po rozpakowaniu ' Oczywiście przy tym samochodzie byłoby nudno gdyby wszystko grało, więc w Japonii pomylili dekielki bo na zleceniu i fakturze są czerwone dekielki, a dostaliśmy z Kamilem obaj czarne. Oczywiście od razu kontakt do WORK, szybka odpowiedź, przeprosili i powiedzieli że postarają się w miarę szybko dosłać dekielki czerwone więc będziemy mieć dwa komplety do wyboru do koloru Czarne są spoko ale ja osobiście w moim zestawieniu samochodu bardziej widzę te czerwone. Dziękuję za oglądnięcie odcinka jutro oczywiście następny kolejne fanty, graty i postępy w budowie i malowaniu
  2. 12 punktów
    Siema wszystkim , chciałem trochę zaktualizować galerię , ponieważ auto przeszło od ostatniego czasu trochę modów i myślę że ku lepszemu . Wpadły Vadery , radio BMW Bussines CD43 , koło z BBS zamieniłem na ACS , wpadła multifunkcja z nowo obszytą kierownicą , poliftowy cupholder , lusterka M , auto było także u lakiernika w okresie zimowym , choć nie do końca jestem zadowolony z prac , zostało poprawione to co niszczyło to auto. oczywiście nie obyło się bez problemów po drodze , zmieniłem wiązkę elektryczną dachu , wrzuciłem nową stacyjkę oraz wymieniłem cały układ chłodzenia . Ogólnie myślę że idzie to ku dobremu W zeszłym tygodniu zostało wszystko zabezpieczone ceramiką po drobnej korekcie lakieru i ogólnie doprowadzone do jakiegoś stanu detailingowo
  3. 12 punktów
    Adam1

    [e30] Adam1 340i replika m3

    Kupiłem na tył nowe opony tym razem 245/35 r17 i teraz jest idealnie, o taki efekt mi właśnie chodziło. Teraz tył jest bez dystansów. Naciągi są bardzo podobne pomiędzy przodem a tyłem a opona 245/35 w e30 wygląda zajebiście! trochę jeszcze muszę przód posadzić i lekki negatyw zrobić i będzie idealnie. Jak wszystko będzie ustawione jak należy to zrobię porządną sesję.
  4. 11 punktów
    dobra czas na grubą aktualizacje tematu, przyszedł czas aby spasować te koła tak jak należy, aby przód wyglądał dobrze pod kątem tyłu musiałem stoczyć rotor + tarcz hamulcową aby uzyskać 4-5mm do środka z przodu ( rotor 3mm + tarcz 1.5mm) do tego zmieniłem opony z 235 na 225. opona 225/35/19 zdecydowanie lepiej wygląda i pasuje pod tył (mowa o naciągu) tak to siadło po stoczeniu -4,5mm i na oponie 225 tył wystawał zbyt mocno więc dystans 12mm out. Z dystansem 5mm siadło tak jak trzeba Tak to siadło finalnie przed ustawieniem geometrii dałem też nowe śruby srebro na bok wleciały dymione kierunki depo tak aby zgrały się z przednimi również depo strzeliłem też pierwsze foty z dachem, jak dla mnie większą robotę robią foty z zamkniętym dachem wybrałem się następnie na geometrie kąty są następujące z przodu mam -2 stopnie a tył -1,5 stopnia. wjechał nowy emblemat na pokrywę w między czasie odebrałem od lakiernika długo wyczekiwane plastikowe elementy wnętrza. wzorując się na kolegach z forum postanowiłem poukładać te lego na kocu i powolutku zaczęła się instalacja wnętrza. kierownica została pogrubiona i obszyta jak widać na załączonym niżej zdjęciu do nowej kierownicy nie mogło zabraknąć nowej podświetlanej gałki z ASO BMW. podłokietniki w piano black
  5. 11 punktów
    Łukasz ///3

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Żadnych dodatków już nie bd tylko wydech jak pisałem wcześniej gwint ustawiony na oko ale raczej jest ok trzeba pojeździć niech się ułoży
  6. 9 punktów
    Zasłużony zdobywca nagrody na 3er Fest 2019
  7. 9 punktów
    to był dosyć pracowity weekend wymienione hamulce drążki końcówki drążków alternator kupiony skraplacz klimatyzacji jeszcze dwa weekendy i będzie można się przejechać
  8. 9 punktów
    W końcu zakupiłem dokładkę carbonową na front firmy schmiedmann. Efekt dla mnie za***isty kilka fotek z aparatu
  9. 8 punktów
    Teraz coś ode mnie
  10. 8 punktów
    Kolejny pracowity weekend za mną A oto jego efekty ale po kolei Podczas robieniu spasow zająłem się też detailingiem wnęk Tak wyglądały nadkola po dokładnym umyciu I osuszeniu Na plastiki został nałożony Conditioner od CR Custom z czystym sumieniem polecam po wyschnięciu utrzymuje się cały czas taki sam efekt. Jedyny minus długo schnie. Po udanym zabiegu z nadkolami przyszedł czas na poobijane ramiona wycieraczek. Tu z pomocą przyszły papiery scierna podkłady I lakiery Efekt finalny uważam za bardzo dobry Po zabiegach kosmetycznych zabrałem się za montaż dolotu który leżał bardzo długo I czekał na swoją premierę. Czas na mycie wstępne I porządne szorowanie dachu przed impregnacja. Tu też można zobaczyć jak pięknie siadly koła w nadkolach. Tu sam proces impregnacji Na klapę wpadło odpowiednie zestawienie znaków A że emblemat na silniku też miałem do wymiany to postanowiłem dopasować to do reszty Z racji dozej ilości pracy brakło czasu na przejażdżkę I ogarnięcie sesji w plenerze muszę was zadowolić kilkoma ujeciami z przed garażu Ogółem uważam że spasy wyszły bardzo dobrze tyl przejdzie jeszcze delikatna korektę po za tym jest idealnie i moge powiedziec ze jestem gotowy na GF 2019 Pozdro
  11. 8 punktów
    Envis

    [e3] 2.8L 1976 by Envis

    auto w koncu staneło na kołach! zawieszenie i hamulce gotowe. w tym tygodniu planowane jest dokonczenie silnika i odpalenie i robię co tylko się da zeby zdążyć na GF na próbę założone ori koła 14" oraz styling 37 i mnie się na tym stylingu bardzo podoba auto. oczywiście austo zejdzie jeszcze niżej jak uzbroimy wszystko i zapowiada sie dobrze
  12. 8 punktów
    Piciu_M3

    [e46] Piciu_M3

    a więc, dopieszczenia ciąg dalszy, odświeżona powłoka i małe spa w Auto Premium Car Detaling, jeszcze tylko w tygodniu mały dodatek przedniego zderzaka i zgłaszam gotowość na GF 2019. Dozobaczenia mordeczki
  13. 8 punktów
    W niedzielę razem z klubem BMW SŁUPSK wybraliśmy się do Piły na Mistrzostwa Polski w 1/4 mili organizowane przez SCSCLUB z Szczecinka. Ich imprezy zawsze są na bardzo wysokim poziomie i tym razem także świetnie spędziliśmy czas z cała ekipą. Udało się zdobyć wyróżnienie TOP 5 w strefie show&shine
  14. 8 punktów
    Jeszcze kilka fotek z telefonu, który chyba robi lepsze foty niż mój aparat firmowy do zdjęć.
  15. 8 punktów
    cabrio już trafiło do domu gdzie przeszła pierwsze gruntowne sprzątanie, teraz same przyjemości ubieranie w nowe fanty , pozostało nie wiele czasu ponieważ auto ma jechać na 3er fest a to już za 14 dni także lecimy z tematem
  16. 8 punktów
    Siemanko. Troche auto odświeżyłem. w poprzednim sezonie nie wszystko udało mi sie zrobić więc poprawiłem niedociągnięcia! m54 wymagało regeneracji vanosa Dokupiłem także mase brakujących dupereli Zmieniłem emblemat w tylnej klapie Zmieniłem Klamkę oraz zamek które szwankowały gdy było ciepło na dworze Lewy tylny boczek wymagał wymiany wraz z plastikiem pod Winshot Kupiłem drugi Plastik czekał na boczek juz od zeszłego sezonu Zmieniłem także Pompe wody, chłodnice, oraz rolki z paskiem Niestety chłodnica wyszła po drodze i tez kupiłem nową W międzyczasie wróciły śrubki od bbs z chromu Oraz bębny z malowania Po wymianie całego układu chłodzenia, wszystko ucichło i została pompa wspomagania, wybór.. 530D Śmiga aż miło Zakupiłem także dawcy na przednie boczki, ponieważ moje kieszenie się sypały również z boczkami kupiłem tylną klapę która wymaga lakierowania Dojechały także radinoxy 2x2.5J 2x3J Więc czekałem na odbiór rotorów Wcześniej spolerowałem emblematy oraz nakrętki Ale coś mi się w nich nie podoba, są jakieś wąskie, lecz bbs grawer jest wiec ktoś tu musiał podmienić je.. niestety zielony jestem w temacie RS wiec nie dopatrzyłem tego Rozpoczeła się akcja, skręć to! no i przyszła paczka od tapicera.. z niby poprawiony oparciem oraz rączkami i podłokietnikiem pod kolor no i tapicer tak poprawił ze wieszcze większego pier.. narobił.. odesłałem to z powrotem Gotowe boczki Rs wyszły troche za szerokie.. wymagało to spasowania tylne nadkola wymagały delikatnego wypchnięcia Delikatnie nie za ostro Siadło bardzo fajnie! No i środek Czarne elementy nawoskowałem, ponieważ były już tak brzydkie ze szare mydło nie pomagało im.. na razie przyzwyczajam się do połysku No i niestety wracając z YoungTimera.. utrafiłem przy 120 zająca.. a więc drugi zderzak Na drugi dzień po wyschnięciu, montaż muszę poprawić jeszcze szczebelki i kryzys zażegnany. Auto wymaga jeszcze dopieszczeń ale niewiele juz zostało. Pomalować i zamontować klapę Odebrać ładnie zrobione oparcie Kanapy. no i serwis olejowy. na dzień dzisiejszy ciesze się juz wykonanymi pracami! Pozdro!
  17. 7 punktów
    Lakier położony Kalifornia White z dodatkiem 6 % kokolino Na pierwszym zdjęciu w normalnym świetle widać faktyczną biel to było już dzień po wyjechaniu z komory i wysuszeniu , pozostałe zdjęcia są z komory na przygaszonym świetle dlatego biały może nie wydawać się śnieżnobiały Teraz można zacząć składać te puzzle bo czas goni oruktnie do Germanfest
  18. 7 punktów
    Cholo

    [E36] 323 Coupe Cholo

    Jedziemy dalej Było tak a teraz gumowa osłona komputera i no i poskładane auto wyglada tak
  19. 7 punktów
    Odcinek 150010900 Sytuacja u lakiernika, więc tak po podkładzie epoksydowym który ma chronić przed rudą koleżanką zdjęcia pokazywałem już wcześniej została położona na samochód szpachlówka natryskowa. Szpachlówkę natryskową szlifuję się przed położeniem podkładu pod lakier który też jest znów szlifowany, Poniżej trochę zdjęć z prac lakierniczych, niektóre elementy są jeszcze w szpachlówce, niektóre już w podkładzie Ze zderzakiem M6 zeszło najdłużej bo tutaj trzeba było też się posiłkować zwykłą szpachlą żeby go wyprowadzić na równo A teraz już typowe podkładowanie pod lakier Wszystkie elementy do lakierowania i buda samochodu muszą teraz wielokrotnie powygrzewać się w komorze i odstać swoje co powinno sprawić że nie będzie jakiś kuku z lakierem po kilku miesiącach eksploatacji. A na koniec jeszcze bonusik to co uwielbiacie, czyli kolejny drut namierzony, jak wyciągnęliśmy przednią szybę okazało się że deska rozdzielcza, która była wymieniana po dzwonie w 2013 roku została dosłownie wsadzona to auta. Nikomu się nie chciało albo nie potrafił zamontować jej w prawidłowy sposób dlatego jak złapalibyście ręką deskę od strony szyby przedniej to normalnie podnosi się ona góra/dół Oczywiście deska będzie na końcu przy składaniu auta montowana tak jak należy. Dziękuję za uwagę, lecimy dalej z pracami przy samochodzie bo póki co jeszcze droga daleka. W następnym odcinku może pokaże jakie koło po przeszukaniu połowy internetu, liczeniu szerokości, ET itp cudów finalnie zagości na tym BMW co wy na to ?
  20. 7 punktów
    lapka 666 proszę bardzo mówisz masz foty bez zmniejszania rozdzielczości Zainstalowałem też emblemta czarny połysk z bmw m3 performance Udało się też zarejestrować na indiwidualnych tablicach Przyszedł też czas na dopieszczenie detali po lakierowaniu. Założyłem nowe nakładki z ASO bmw dedykowane do bmw e46
  21. 7 punktów
    TORS, po Twojej propozycji pomocy w składaniu szóstki Kujona na GFie to auto najprawdopodobniej wyglądało by mniej więcej tak
  22. 7 punktów
    Dobra to dziś bonusowo jeszcze jeden odcinek, w sumie to mam tyle zdjęć i materiałów filmowych z renowacji tego samochodu, że sporo tych odcinków i atrakcji przed Wami. Kontynuujemy temat renowacji wnętrza. Z boczkami była masakra nie mniejsza niż z fotelami. Były tak brudne i uwalone czymś ciemnym, że się zastanawiam czy to nie skóra się ścierała z czarnucha co tym jeździł przy kontakcie z tapicerką Poniżej małe 50/50 z czyszczenia boczków Oczywiście jak na całym samochodzie tak i na boczkach była biała farba po meksykańskich malarzach, którą udało się doczyścić Na boczkach było też kilka miejsc gdzie zostało naruszone/obdarte poszycie Takie rzeczy zostały w miarę możliwości uzupełnione i pomalowanie, nie da się idealnie odtworzyć tej fabrycznej struktury boczka ale wydaje mi się że jest znacznie lepiej Kolejne zadrapania PRZED Z tylnymi boczkami wyszedł jeszcze taki motyw, że ich górna część miała jaśniejszy kolor niż dół oraz przednie boczki, nie wiem czy to wina innego materiału z jakiego są zrobione i kalifornijskiego słońca ale nie podobało mi się to. Boczki zostały pomalowane i teraz wszystko jest w jednym kolorze W W tym odcinku to by było na tyle, przed nami jeszcze renowacja kanapy, kierownicy i reszty plastików.
  23. 7 punktów
    Utaś_e36

    [E36] Utaś_e36 - Cabrio_325

    Witam, Cabrio wróciło ze SPA w RB Technique. Odwalono Kawał Dobrej Roboty PS: wiem paruje mi lampa
  24. 7 punktów
    SzajBaa

    [E34] by SzajBaa

    Majówka nocą....
  25. 7 punktów
  26. 7 punktów
    Zostawmy na chwilę temat kasy, o tym będzie specjalny odcinek, a może nawet dwa pierwszy o cenie zakupu, a na koniec jak się uda już poskładać samochód zrobimy odcinek ile to wszystko wyszło Tymczasem po przywiezieniu samochodu (pierwszy raz w życiu prowadziłem autolawetę i to ponad 700km na dzień dobry, nie ukrywam, że trochę się bałem jazdy tym, a także tego, czy prawidłowo i skutecznie zamocuje BMW do transportu na lawecie) zacząłem odgruzowywać go ze śmieci itp gruzu jaki leżał w tym gruzie Jako że samochód został odzyskany przez policję i potem trafił na aukcję dokładnie w takim stanie w jakim zabrano go z ulicy w środku znajdowały się różne cuda, murzyńskie płyty gangsta rap i pełno listów, wszystkie adresowane na tą samą osobę. Ten jegomość nazywa się GERMAN SORIANO, czyżby to był znak od proroków w jakim kierunku będzie odbudowany ten kabriolet ? Uruchomiłem moich informatorów na całym świecie, a w szczególności najlepszą bazę danych FBI itp. jaką jest Facebook i tam znalazłem adresata wszystkich listów, a w jego galerii taką o to fotkę. Patrząc na ten złoty sikor, laczki i pasek u spodni zrozumiałem kto wpadł na pomysł przemalowania 650i z czarnego koloru na biały. Być może zostało mu trochę białej farby po remoncie mieszkania i wałkiem do ścian razem ze szwagrem przemalowali za wieczór ten kabriolet. Jako że w Juesej zdarzało mi się bywać wiele razy znam też kulturę i sposób obchodzenia się ze swoimi pojazdami osobników jak ten wyżej wymieniony. Ćwieki na odzieży, sygnety i inne cygańskie akcenty zrobiły w krótkim czasie z wnętrza 650i takie samo spustoszenie jakie zrobił huragan Katrina w 2007 roku przechodząc przez Orlando. Może jak odbuduje samochód, zapuszczę włosy, przywalę trochę solarki, kupie kilka złotych łańcuchów na metry to walnę sobie taką focię i wyślę do Massachusetts z podpisem "Hello brother GERMAN"
  27. 7 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Kilka dni temu oddałem auto do SPA na doczyszczenie miejsc z brudu z którym nie byłem wstanie sobie poradzić Przy okazji została zrobiona kotekta lakieru i nałożona powłoka Paski wrócą na swoje miejsce
  28. 6 punktów
    Sanczo

    [E46] 323Ci Sancza

    Tydzień z hakiem przed GF, a auto u lakiernika. Nareszcie E46 jest wolne od rdzy W między czasie zająłem się felgami, odświeżam ranty i śrubki, a jak się wszystko poukłada to i zakończę pracę nad wnętrzem... Doszła też klapa CSL myślę że dobrze to siądzie
  29. 6 punktów
    kamil

    [e60] ///M550i Performance

    Znalazlem jeszcze na smartfonie takie fotki z 3ER
  30. 6 punktów
    asmo

    [E46] M3 Coupe Stahlgrau - asmo

    Parę nowości na wiosnę, odebrane od Sebastiana z SouthWheels Apexy po malowaniu na czarną satynę, opony jakie założyłem to Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 235/40 przód i 265/35 tył: Dodatkowo nie dałem rady ogarnąć na ten rok BBK to w zamian wpadły nowe klocki Ferrodo DS2500 na przód i tył, przewody w stalowym oplocie Pizza Brakes i płyn Motul RBF 600. Dodatkowo założyłem x-pipe Supersprinta co zdecydowanie polepszyło dźwięk samochodu, wóz czeka teraz na mały detailing i można wrzucać koła na sezon Pozdro i do zobaczenia na GF, choć bez auta
  31. 6 punktów
    Odcinek 997 Zamówiłem końcem kwietnia węgiel bezpośrednio w Schmiedmannie w Dani, miał być 3-5 dni, a po kilkukrotnym ponaglaniu przyszedł w piątek 17 maja. Oczywiście w tym aucie muszą być przeboje, przesyłka doszła uszkodzona, paczka wygięta jak banan i oczywiście dokładka też uszkodzona Złożyłem reklamację ale czekanie kolejne 2-3 tygodnie kompletnie mi nie pasuje bo oczywiście plan jest poskładać auto na GF Chotowa. Wziąłęm dokładkę do lakiernika żeby chociaż przymierzyć czy pasuje co by się nie okazało że i tak nie siądzie do tego zderzaka z M6. Na sztukę przyłożyliśmy ją do zderzaka i od razu błysk w moich oczach a także lakierników na hali. Decyzja ratujemy tą dokładkę bo jest świetna i 650i musi wjechać z nią do Chotowej. Na pierwszy rzut oka tego nie widać wcale a zostanie to jeszcze uzupełnione lakierem bezbarwnym i zapolerowane. Zderzak M6 z tym karbonem jest jak E36 z Mpakietem wg mnie powinno tak być w serii Żeby wszystko było spójne i wg mojej wizji lusterka zostały pomalowane w czarnym połysku A na samochód wrócił obowiązkowo shadow line Zamalowane przez czarnych braci uszczelki plastiki itp zostały wyczyszczone i sukcesywnie składamy wszystko na samochód Końcówki wydechów zostały doczyszczone z białej farby po poprzednich malarzach i wypolerowane Jeszcze pewnie pamiętacie czarne szyby Kalifornia Stajl ? Folia z szyb została usunięta i szyby łącznie z czołową przepolerowane I jeszcze bonusowo dwa ujęcia od d_u_p_y strony Mam nadzieję, że po przedstawieniu tych wszystkich dodatków każdy już nie będzie mieć wątpliwości dlaczego ten samochód musiał być biały
  32. 6 punktów
    M3 dostalo serwis w Raptowny MPerformance Caly dzien spedzony w warsztacie z Hubertem dzieki za cierpliwosc do mnie Moge powiedziec po tym co widzalem ze lepszego warsztatu na serwis M/// nie ma w polsce nigdzie polecam 100% Mka dostala : - nowa miske filtr olej skrzyni dkg - nowy plyn od wspomagania - nowy olej w dyfze - nowe przewody w oplocie hell performance oraz plyn hamulcowy motul rbf 600 - adaptacja skrzyni dkg oraz silnika where is the thorn in fallout new vegas
  33. 6 punktów
    Nie mam zamiaru ukrywać stanu auta jak to wiele osób ma w zwyczaju, koszty to też nie jest tajemnica bo niby czemu ? Zawsze uważałem, że lepsza najgorsza prawda niż najlepsze kłamstwo szkoda tylko, że nie każdy tej zasady się trzyma Moją największą porażką na scenie BMW byłoby gdybym ten samochód skończył i pokazał wszystkim gotowca wciskając kit że taka lala tylko lakier odświeżyłem. Przecież świat jest mały, prędzej, czy później zaczęłyby wychodzić niewygodne fakty z życia auta i jego odbudowy, przecież ludzie się znają w branży. A tak odgruzowuje samochód z czystym sumieniem i wg mojej wiedzy i doświadczenia uważam że wyprowadzimy go do stanu 5+
  34. 6 punktów
    A tymczasem u lakiernika na metalowe elementy karoserii, które były zdzierane do gołej blachy został nałożony podkład epoksydowy celem zabezpieczenia przed rudą koleżanką Maska i drzwi w tym samochodzie są aluminiowe, błotniki przednie, klapa bagażnika i schowek dachu są z "plastikokarbonu" wszystko żeby zredukować masę, która i tak jest dość spora.
  35. 6 punktów
    Moda na Sukces odcinek 1598 Przekodowaliśmy samochód na Europę, kierunkowskazy , mile na km itp cuda jeżeli chodzi o światła przeciwmgielne tylne, których nie ma w USA, na szczęście tutaj nie trzeba nic rzeźbić i przerabiać, wystarczy założyć włącznik świateł z Europy i lampy działają w 100% po europejsku, troszkę trzeba było przekopać internety bo potrzebny był przełącznik z Europy poliftowy i z Head Up który mam na wyposażeniu, a to był wtedy jeszcze rarytas. wpadło polskie MENU Jedno lusterko miało połamaną obudowę, a drugie nie dawało znaków życia, do tego te głupie amerykańskie ostrzeżenia na szkłach nie bardzo mi sie podobały dlatego wpadły dwa lusterka europejskie, podświetlane, fotochrom w pełnej elektryce Znalazłem idealną klapę bagażnika z poliftowego M6 cabrio. tylny zderzak nawet w kolorze się trafił zamontowana nowa klapa schowka dachu, którą dostałem w komplecie nowym dachem, przykręcone na sztukę bez ustawiania bo i tak do malowania Tak jak pisałem wcześniej prawa tylna lampa była uszczerbana i konieczna byłą jej wymiana, znaleźć lampy do polifta zeszło mi prawie miesiąc ale warto było przekopywać internety bo trafiły się takie nojki, ktoś nie wiedział co ma bo kupiłem dwie nowe lampy w cenie w jakiej potem sprzedałem moją jedną używaną założyłem oczywiście obie nowe lampy Po wymianie tych wszystkich elementów blacharskich, dachu i oświetlenia, przykręceniu ich tylko na sztukę w oczekiwaniu na termin u lakiernika samochód wyglądał już całkiem przyzwoicie nie przypominał gruzu po przejściu tornada i pewnie mógłbym od tego momentu zacząć galerię i udawać, że kupiłem nie najgorszą bazę do malowania ale tutaj będzie 100% prawdy bez ściemy ukrywania stanu faktycznego, czy tuszowania przeszłości samochodu. Reanimujemy dalej wszystko co budzi wątpliwości, a efekty mam nadzieję ocenicie na żywo, a nie tylko ze zdjęć
  36. 6 punktów
    Dobra lecimy dalej z tematem, jak już mechanika była ogarnięta a na termin u mojego lakiernika trzeba trochę poczekać to między czasie można było zabrać się za kompletowanie nowych części blacharskich oraz ogarnąć najważniejszą sprawę w każdym kabriolecie tj dach. W momencie kiedy szukałem dachu nie była praktycznie nic do poliftowego E64, a niestety w polifcie prawie wszystko jest inne niż przedlift. W końcu po długich a ciężkich udało się znaleźć u handlarzy częsciami do forda dach do E64 . Kolesie sami nie wiedzieli skąd ten dach sie u nich wziął ale powiedzieli że leży już u nich kilka lat, wyciągnięty z auto z przebiegiem 25 tyś km , kompletny z szybą która u mnie była rozbita, oraz z klapą dachu wiązką siłownikami itp. Zabrałem cały komplet mimo że u mnie klapa i siłowniki była ok ale wolałem mieć wszystko z jednego samochodu. Problem był taki że dach kilka lat temu złożono w harmonijkę i hydraulika tak trzymała że nie dało się go rozłożyć i sprawdzić w jakim stanie jest poszycie dopiero dało się to zweryfikować po montażu do na auto i podpięciu hydrauliki. Jako że mój stelaż dachu był cały połamany były małe problemu z otwarciem schowka dachu żeby go zdemontować ale jakoś się udało Teraz można było się zabrać za montaż nowego dachu, zgodnie z wszelkimi zasadami BHP, procedurami serwisowymi BMW, księgą dżungli i kodeksem ruchu drogowego Tak właśnie powstają TOPowe i elitarne projekty Operacja przeszła dość gładko, pacjent przeżył, szyba tylna wymieniona, a dach działa bez zarzutów Ale oczywiście w tym samochodzie musi być barwnie i kolorowo więc nowy dach po rozłożeniu odkrył kolejną historię, nie znam jej szczegółów ale ktoś ewidentnie potraktował go BOSCH-em . Tymczasowo musi zostać jak jest ale finalnie chce ten dach obszyć na inny kolor ponieważ nie do końca pasuje do mojej wizji w jakiej buduje to cabrio. Wykonałem telefon i przesłałem fotki do handlarzy częściami forda, a oni bez problemu oddali połowę hajsu za dach tak, że finalnie wyszedł mnie grosze w sumie w cenie tylnej szyby i klapy schowka dachu mam cały komplet. Poszycie jest uszkodzone ale wydaje się być szczelne, umawiam się między czasie na termin obszycia dachu. Działamy dalej z tematem. Zapraszam w tygodniu na kolejne odcinki tej meksykańskiej telenoweli.
  37. 6 punktów
    Tak to mniej więcej się prezentuje. Więcej fotek niebawem . Jeszcze koło założyć, gwint skręcić i można wbijać na chotowa
  38. 6 punktów
    dejw

    [E39] 530i by Dejw21

    Lecimy dalej z tematem autko już w podkładzie w doborowym towarzystwie sobie dosycha. Jutro leci na gotowo w kolor i lakier, w między czasie dojechały osłony na gwint co prawda innej firmy niż gwint ale o czystość trzeba dbać Wymontowałem lampy i spróbowałem je spolerować, papiery wodne od 600 do 2500 i na to pasta PlastX od Magsa i efekt mnie powalił są jak nowe.
  39. 6 punktów
    szubik1997

    [E36] by Szubik

    To e28 sprawia, że każde auto wygląda przy nim blado @gamek2
  40. 6 punktów
    Małe SPY Foto od South Wheels Koła gotowe juz na mnie czekają
  41. 6 punktów
    Thepiekarz

    Lukasz ///3 e92 m3 Individual

    Jprdl ale te koła siedzą kocur w ch**!!!!!!! Pozdro Łukasz ///3
  42. 6 punktów
    Kolejny etap prac przy M dobiegł do końca. Chłopacy z A.i.E jak zawsze dali rade. Z rzeczy zrobionych. *Nowe panewki *kompletne sprzęgło Sachs *Nowe klocki przód *przygotowanie wiązki swiatel na eu +xenon A tak wyglądają panewki po przebiegu około 170tys Ja w między czasie wziąłem się za światła przód BH musi być A tak prezentują się na aucie. Udało się też dorwać wymarzony windschott I zlotowa tablice Już niebawem montaż felg Pozdro
  43. 5 punktów
  44. 5 punktów
    Przod w dół i będzie lalunia. Co myślicie stare wygi?
  45. 5 punktów
    W weekend majowy zabrałem się osobiście za renowację lamp xenonowych oraz przednich kierunkowskazów ledowych. Przypomnę Wam w jakim one były tragicznym stanie. Matowe, porysowane i jakby tego było mało zalane białą farbą. Z kierunkowskazami przednimi była analogiczna sytuacja, matowe, porysowane i zatryskane białą farbą. W ruch poszły papiery wodne od 240 do 2000 i na koniec pasty polerskie, cutting i na koniec finishowa pasta KOCH, całe lampy wyczyściłem z zewnątrz. Myślę, że wyszło mi całkiem nieźle zobaczcie efekty oraz porównania przed/po. Dziękuję za oglądniecie tego odcinka i zapraszam na kolejne pełne atrakcji i zwrotów akcji
  46. 5 punktów
    Tak jak napisałem wcześniej, mam dla kogo żyć. Żadne customy nie ważne czy to od Sandała, Klapka czy innego Trzewika. Nie będę jeździć na felgach w których rotor został wycięty z innej felgi 1 częściowej. Inna sprawa że za 18000 to już można w nowych felgach 3TLG przebierać do wyboru do koloru.
  47. 5 punktów
    Nawet jeśli cena projektu przekroczy wartość rynkową ,,trochu, lub więcej niż ,,trochu, to wszystko w tym aucie będzie nowe począwszy od lakieru kończąc na całym wnętrzu i dachu, a tak to biorąc inny egzemplarz w normalnych pieniądzach wszystko już jest używane a nie nowe, więc jak dla mnie jeśli projekt wyniesie więcej niż przeciętna cena za te auta to i tak wolałbym kupić taką bazę w dobrej kasie i zrobić ją pod siebie tak jak chce, a prócz tej kasy, jeśli ktoś lubi takie misje to nie trzeba chyba tłumaczyć ile frajdy daje tworzenie takiego projektu myślę że to był dobry wybór
  48. 5 punktów
    SzajBaa

    [E39] M5 by SzajBaa

    M5 wraca do życia po pół rocznej przerwie Ogarnieta blacharka, kilka rudych punktów w standardowych miejscach
  49. 5 punktów
    SzajBaa

    [E34] by SzajBaa

    Pierwsze jazdy po zimie której nie było - lol trochę słońca i wszystko inaczej wygląda
  50. 5 punktów
    gamek2

    [e28] 528e by gamek

    Mówisz i masz!! paski juz na aucie
×
×
  • Utwórz nowe...