Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Ostatnia godzina
  2. Dzisiaj
  3. To dałem ciała bo wydawało mi się, że śledziłem Twój temat bardzo... To sorry za spam ale robi dobrze ona. Tylko nie mów, że to ta sama... bo dla mnie jedna jest czarna a druga brązowa
  4. @lapka666 wklejałem ją już w tym temacie kilka razy, koło to 3SDM brałem je pod uwagę ale jednak nie chciałem kopiować, auto na powietrzu, tylne blotniki poszerzone prawie 5cm na stronę do tego poszerzania wychodzą aż na zderzak nie wygląda to dobrze, reszta jak u mnie przód M6 a tył polift.
  5. Trafiłem na dobrą 6er ale na powietrzu więc się chyba nie liczy ale wzór koła też dobry.
  6. Wiesz co u mnie te kolektory wraz z katami wylatują bo strasznie dławią ten silnik U mnie jest ITB i mnustwo rzeczy zrobionych
  7. A grupie VW clean look groooby mod reszta bajka!
  8. Komora silnika w stylu "shaved", tak to się chyba nazywa
  9. Ten zbiornik to powinien wrócić na swoje miejsce . Co to za praktyki wywalania zbiorniczka ?
  10. napisz mi na priv co zmieniałeś proszę jeśli chodzi o silnik dolot z m3 , barany coś jeszcze? ja wsadzilem kolektoryt schmiedmanna i stożek z komora i mam wrażenie, że mocy ubyło...
  11. auto już po lakierowaniu-wyszło mega ,czyli jak należy. Oczywiście przy lakierowaniu wymieniłem też króciutkie listewki na błotnikach oczywiście na nowe ori i wywaliłem tez zbiorniczek spryskiwacza- i tak nie używam sprysków bo jeżdżę tylko jak jest ładna pogoda a pod maską jest czysto Pozdro
  12. W sobotę miałem pierwszy odcinek z cyklu Oszukać Przeznaczenie Ogólnie auto po podniesieniu 1cm względem tego co było na GF mija już progi zwalniające, a gwint ustawiony na SOFT jest bardzo komfortowy nadaje się na daily.
  13. Wczoraj
  14. @LOTNIK Co do części to mogę wypisać, nie tajemnica - roleta tylna BEZ otworu na roletę, roleta od coupe przedliftowego e46, plus cała wiązka z e31. Kłopot jest żeby ją ustawić - trzeba przykręcić ją do blachy auta i powalczyć z kątem. Elektryka to prosta sprawa, dwa kabelki podpinasz od rolety do wiązki, ciągniesz prąd i działa. Ogarniał mi to doświadczony mechanik i pomimo tego że to niby prosto brzmi stwierdził że zajęło mu to cały dzień roboczy, dlatego nie jest to taka prosta sprawa żeby dobrze działało. Co do nakładek progowych - właśnie ten carbon do środka miał się komponować, a że ///M a nie M3 - przemyślane, przemyślane
  15. witam wszystkich, chciałbym przedstawić swoją przedliftową e38.Nasza historia zaczęła się w zasadzie przypadkowo ponad 2 lata temu, prawie jak każdy szukający 7er, szukałem CZARNEJ 740, a skończyłem na zielonej (ascotgrun 353/6) z m60b30 pod maską. Dlaczego? miałem już dość oglądania ulepów bez progów lub z zajechanym motorem, a wtedy szukałem auta do jazdy codziennej więc stawiałem na zdrowe, zadbane egzemplarze. No i się trafiła- tu fotka przy pierwszym tankowaniu. Jak wyżej napisałem szczęśliwie poruszałem się siódemką tu do pracy tu na zakupy wakacje itp. Po około pół roku użytkowania, w głowie pojawił się pomysł żeby zbudować projekt, no i się zaczęło Odezwałem się do znajomego ze stolicy który zajmuje się importem/sprzedażą nowych felg, po wielu dylematach wybrałem ESR SR04 o średnicy 19* oraz szerokościach 9,5 oraz 10.5 Dalej to już poszło z górki, odstawiłem samochód najpierw na przyciemnianie szyb (wszystkie na 80%) a później na poprawki blacharsko-lakiernicze. Wymagały tego tylne błotniki, zderzak przedni został pospawany oraz wtórnie pomalowany + przy okazji hokej Ac Schnitzera. tylny zderzak został zmieniony na inny- bez wycięć na wydechy zaś te zostały schowane przy okazji pozbyłem się tłumików końcowych ( zostały same środkowe reszta czysty przelot), wszystkie doły drzwi zostały oczysczone, zabezpieczone i polakierowane, tylna blenda wpadła na kwadratową blaszkę, cały chromline został wstępnie pomalowany plastidipem na czarno ponieważ nie do końca byłem przekonany czy to dobry wybór (teraz już wiem że zostaną pomalowane zgodnie ze sztuką bo dobrze to wygląda i ładnie się komponuje) na koniec została zrobiona dwuetapowa korekta lakieru + oczywiście wosk w międzyczasie zająłem się poszukiwaniem oryginalnych tylnych przedliftowych lamp w jak najlepszym stanie oraz własnoręczną regeneracją przednich (nowe klosze, krzyże oraz przysłony na soczewkę) przy okazji zmieniłem kierunkowskazy na pomarańczkę, zakup nowych emblematów na maskę oraz klapę no i powstało coś takiego Dużego kopniaka w dupę dała mi wizyta na GF19, zobaczyłem ile mojej ukochanej siódemce brakuje do ideału (otarte listwy, popękane nadkola itp) i tym zajmę się podczas sezonu zimowego. Zastanawiam się również nad zmianą felg lub nad poszerzeniem obecnych ale to są tylko plany, jeśli przejdą w czyny na pewno coś o tym napiszę.
  16. Wnetrze robi mega robote, a te listwy progowe (5147248949) tez beda pasowac jak ulal do karbonu fajnie ze ze znaczkiem "M" a nie "M3" w samochodzie nie M3 Ja planuje montowac podobne ale bez karbonu (51472489750). ps. bedziesz jakas relacje z montazu tylnej el. rolety robil? jakie czesci potrzebne itp?? pozdr.
  17. Ostatni tydzień
  18. Za tą cenę to nie dziwne że tak szybko poszedł. I czekam na kolejny projekt rozpier..lający scenę BMW.
  19. No to teraz czekam na nowy projekt? Zdradzisz jakieś plany?
  20. ma być geo zrobione przez profesjonaliste a nie takiego łebka jak ja co się na tym nie zna :p
  21. Co raz bliżej ideału Takie rzeczy jak zalane czy zasniedziale piny zawsze są trudne do zlokalizowania ale ważne że się udało. Pozdro
  22. Sam sobie włóż. Żadna filozofia
  23. Customy, mają nie ucinac potencjalu auta. zly jestem bo gwint juz od miesiaca lezy w kartonie a mechanik mnie zwodzi. ale juz zaraz zaraz bedzie to dam znac jak wrazenia
  24. też mam PK w realizacji, na jakie sprężyny się zdecydowałeś?
  25. Samochód po GF wrócił na ogarnięcie do końca spraw mechanicznych, których nie zdążyłem zrobić przed GF Chotowa 2019 oraz ogarnięcie pewnych niedociągnięć w wyniku składania auta na szybkiego u lakiernika byle zdążyć na GF. Zaczynamy. Największą bolączką po pomalowaniu auta był niedziałający dach, tzn czasem mu się coś odwidziało i zadziałał ale ogólnie to był niesprawny. Nie chodziła też jak należy po poskładaniu szyba boczna przednia , nie wysuwała się płynnie i nie dało się jej zaadoptować i przyuczyć. Wymieniony został podnośnik szyby ale nic to nie pomogło, szukaliśmy błędu może po stronie poskręcania jej mocowania ale to nie to, szyba chodziła schodkowo nie potrafiła się nauczyć jej krańcowych momentów i to skutkowało blokadą składania i otwierania dachu, który przed malowaniem działał idealnie, a szyba również. W końcu namierzono problem, była to zalana kostka z wiązką która jest na łączeniu drzwi i karoseria. 5 pinów całkiem uwalonych. Nie mam pojęcia jak ale woda się tam dostała między czasie i narobiła dziadostwa. Została wymieniona część instalacji w tym miejscu i szyba uzdrowiała od razu, a co za tym idzie dach również. Działa wszystko jak należy do tego zaczeło działać przesuwanie szybkie fotela pasażera, które okazło się też przez tą wiązkę nie chodziło oraz podświetlanie progu. Podpieliśmy też 3 stop na tylnej klapie bo po malowaniu nie działał. Następne bolączki to świecąca sie jedna poduszka nie szło jej skasować błąd ciągle wracał, przed malowaniem było wszystko ok , poduszki sprawdzone też ok. W końcu Auto Moto Serwis gdzie naprawiam swoje auta namierzył, że czujnik uderzeniowy na belce przedniej został tak zamontowany że jeden kabel się przerwał i to było zródło problemu. Nie działały mi w ogóle spryskiwacze szyby i reflektorów, a jak wlewałem płyn to leciał on od razu na podłogę w garażu, okazało się że zbiornik płynu spryskiwaczy nie podpięty po malowaniu. Podpięto jak nalezy i wszystko działa. Został też wykasowany błąd czujników powietrza w kołach, ponieważ wersje USA mają to obowiązkowe dlatego trzeba było zrobić pewne obejście i już komputer się o to nie upomina i na zegarach w końcu nic się nie świeci i nie wkurza. Na zdjęciu widać przebieg w milach ale przy kodowaniu tak było to tymczasowo ustawione. Lakiernik źle policzył ilość spinek do progów i tego też nie zdążyli zamontować przed GF, dokupiłem wszystkie nowe i są uzupełnione. Kwestia osłony dolnej bo jak wiecie tą z M6 rozwaliłem nową po tygodniu i nie da się kompletnie z nią jeździć przy mojej glebie, ktora nie jest hardcorowa ale mimo wszystko z tą osłoną, która znajdowała się 5cm od asfaltu nie było szans na jazdę. Kupiłem nową seryjną zobaczcie jaka jest różnica w grubości seria vs M6. Jednak okazuje się że musze jeszcze dokupić sporo plastików żeby zamontować tą osłonę bo ja przed malowaniem kompletowałem cały przód pod M6 a teraz niestety trzeba dokupić 50% z serii żeby osłona była zamontowana solidnie. Kolejna sprawa to nikt mi nie powiedział że pancerz jednej z linek maski jest już sfatygowany i dobrze było by go wymienić, no i oczywiście po 2 tygodniach jedna linka od maski przestałą się otwierać. Wpadła nowa linka Zabrałem się również za wymianę lub kompletowanie brakujących, czy zniszczonych plastików w kabinie, których wczesniej nie zdążyłem lub nie wiedziałem że się poniszczą czy zginą Zagineły zaślepki maskujące przykręcanie boczków przednich, wpadły nowe. Brakowało też zaślepki awaryjnego zamykania dachu, kupiłem nową nie wiem tylko czemu BMW ma w ofercie jedynie czarne zobacze w innych cabrio może wszystkie tak mają. Osłona lewarka skrzyni biegów była zmordowana przez meksykańskie sygnety, kupiłem nową. Przyszły z Niemiec po 2 tygodniach oczekiwania nowe naklejki, w tym ta z VINem, wszystko już pod wersję Europa bo tylko takie da się zamówić, zresztą pozbywam się wszystkich akcentów USA i już mi został tylko licznik i dokupienie drugiego panela klimy EU bo pierwszy niestety dostałem niesprawny. Gwint poszedł tymczasowo o 1 cm w górę i regulacja ustawiona na SOFT, komfort jest świetny w porównaniu do ustawień HARD i przejeżdżam teraz przez progi zwalniające, a wybieram się na dniach w długą trasę. Ogólnie to wyszło składanie samochodu po malowaniu na szybkiego byle zdążyć na GF, gdybym miał wtedy te 2 tygodnie czasu więcej pewnie byłoby to zrobione od razu ale już wyprowadziliśmy i chce teraz trochę pojeździć i nacieszyć się tym kabrioletem.
  1. Załaduj więcej aktywności
×
×
  • Utwórz nowe...