Skocz do zawartości

BMW E46 320i CABRIO SPECIAL EDITION 2005 INDIVIDUAL


dawid82

Rekomendowane odpowiedzi

Yo yo yo madafaka, miałem zostawić to auto w garażu nic nie dłubać tylko otwierać w ciepłe dni dach i palić w nim blanty patrząc w niebo, wyszło inaczej dlatego stwierdziłem, że zapodam temat na forum, bo mam kilka niewiadomych, które tutaj zostaną rozwiane w 100% . 

 

Do rzeczy : 

 

Pacjent  to BMW e46 model 320i z końca serii produkcja 2005 model w wersji individual SPECIAL EDITION

 

 

WBABW11040PK80635 jeśli można proszę rozkodować wyposażenie.

 

Auto oczywiście bez wypadek osobiście kupione w rajchu od 6 właściciela, który płakał wraz z pozostałymi pięcioma na wieść o tym, że jedzie do Polski . 

 

Plany na dzisiaj. Z racji, że to ostatnie prawdziwe cabrio w serii 3 mam zamiar zostawić auto na dłużej niż zwykle, dlatego mam zamiar doprowadzić auto do totalnej perfekcji.

 

foty zapodam jutro rano jak temat zostanie zaakceptowany .

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vehicle Identification Number WBABW11040PK80635 Type BW11 Model 320ci - EUR Development Code E46 (CFL) Chassis CABRIO Steering LL Doors 2 Engine M54 Displacement 2.20 Power 125 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Sonderlackierung - 490 Upholstery Sonderpolsterung - Z1XX Production Plant REGENSBURG Production Date 2005-01-24

 

Standard Equipment
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 251 Run Flat Indicator Reifen Pannen Anzeige 399 Softtop Operation, Fully Automatic Verdeckbetaetigung Vollautomatisch 458 Seat Adjustment, Electric. F Driver/pass Sitzverstellung Elektr.fahrer/beif. 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 550 On-board Computer Bordcomputer 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum 851 Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
XA1 Special Edition Carbon/cinnamon Special Edition Carbon/zimt 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii 380 Hardtop Preparation Hardtop-vorbereitung 387 Wind Deflector Windschutz 388 Softtop Black Verdeck Schwarz 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii 724 Edition Sport Edition Sport 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 772 Interior Trim Alu Black Cube Interieurleiste Alu Black Cube 787 M Lt/aly Wheels Double Sp.135 W Mixed T. M Lm Raeder Doppelsp. 135 M/mischb. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 938 Control Zs Individual Series Steuerung Zs-individualserien 940 Special Request Equipment Sonderwunsch Ausstattung 972 Comfort Package Comfort Paket Individual

Steuerung Individual
Hinweisschild BMW Individual

Sonderserie
E46 Sonderserie fuer V1, KA210
Variante 1.

0490 Lackierung
Sonderlackierung "carbonschwarz-metallic", wie Schl. Nr.: 416

Z1XX Polster
Lederausstattung in Walknappa zimt (Nr. 7 894 021);
erweiterter Umfang Q9 (bei M3: Basisumfang wie N5),
Nahtbild Q9 (bei E46C i.V.m. SA481 N6 und bei M3: N5),
Naehfaden (Nr. 7 891 999) und Steppzwirn (Nr. 7 891 997)
in zimt, Farb Nr. 1253 A.
Restliche Innenausstattung wie bei Leder Montana schwarz,
Schl.Nr. N6SW

0940 Sonderwunschausstattung
Folgende Umfänge sind in Walknappa zimt ( Nr. 7 894 021 )
darzustellen:
* Schalthebelbalg / bei Automatik: Wählhebelabdeckung
* Handbremshebelbalg
Nähfaden in zimt (Nr. 7 891 999), Farb-Nr. 1253 A
Steppzwirn in zimt (Nr. 7 891 997), Farb-Nr. 1253 A.
Lenkradkranz Bicolor Walknappa zimt (Nr. 7 894 021),
Grifflaechen Walknappa schwarz (Nr. 1 938 942),
Steppzwirn zimt (Nr. 7 891 997), Farb-Nr. 1253 A.
Fussmatten in Velours anthrazit wie Serie,
jedoch mit Einfassung in Leder Walknappa zimt (Nr. 7 894 021).
Edelholzverblendung in "Birke anthrazit", Farb.Nr. 0690,
Umfang:
* Schalthebelknopf bzw. Waehlhebelgriff (nicht fuer M3)
* Boden Ablegefach
* Handbremsgriff ( nicht fuer M3 )
* Satz Holzleisten für Instumententafel
* Satz Holzleisten für Tuerverkleidungen bei /3 und /4
* MD li./re. Armstuetze vorn und hinten fuer /2 und /C
(Steuerung erfolgt ueber Ergaenzungsnummer)
(Dekorcover Lenkrad bei SA255 in softlack schwarz)
Einstiegsleisten mit Schriftzug "BMW Special Edition".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dobry wjechała 
 
Felga rh phoenix 19 cali by Kujon + opony Pirelli Pzero 
 
14.jpg
15.jpg

kierata została na nowo obszyta jest pogrubiona i płaska na dole, wiem, że to kontrowersja ale mi się podoba i na moje pasuje do tego wnętrza, listwy jak widać zostały wcześniej oklejone jakimś karbo gównem dlatego wraz z Markiem zaczęliśmy skubać i teraz jest oryginał 

16.jpg

Marek German + Rafał Bronek Bronowicki = Ludzie z Pasją 

17.jpg
18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższym czasie auto dostanie

- komplet hamulców od 330i 

- gwint prawdopodobnie Tatex, ponieważ nie widzę sensu do cabrio w inwestycje w chociażby AP który jest dwa razy droższy i nic poza tym. 

- docelowo na drugi sezon dam szersze ranty bo wejdą a na ten sezon damy dystans 10mm tył , 12mm przód

- dopieszczanie i jeszcze raz dopieszczanie 

 

C.D.N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 gwint prawdopodobnie Tatex, ponieważ nie widzę sensu do cabrio w inwestycje w chociażby AP który jest dwa razy droższy i nic poza tym. 

 

 

Dawid mógłbyś się więcej wypowiedzieć na ten temat, bo słyszałem pozytywne opinie o AP, a tu porównanie do Tat ? 

 

Zestawienie czarnego lakieru z kolorem środka elegancko kontrastuje, tylko to spłaszczenie w kierownicy jakieś takie nijakie.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto super sie prezentuje, a co do zawiasu to mialem AP i do tat itd nie mozna go porównywać. Jest komfortowym gwintem bardziej miekkim niz twardym ale jakosciowo jest mega. To niemiecka firma i do tego auta warto dołożyć i kupić AP niż chińczyka. Douzej posłuży amory po ok. 40 tys km byly w idealnym stanie gdzie tat pewnoe juz stracił by swoje właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dlatego założyłem temat aby rozwiewać wszelkie wątpliwości, nie jestem zwolennikiem tatex, dlatego myślałem i nadal myślę o AP, tylko dzisiaj rozmawiałem z gościem co sprzedaje zawieszenia gwintowane i powiedział mi, że do cabrio nie ma sensu montować takiego zawiasu dodam, że ja tym autem jeśli bym go trzymał do końca życia mogę nie zrobić  nawet 20 tyś km. Sprawa do przemyślenia choć pewnie i tak kupię AP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś polift mi się mniej podoba, ale może coś ulepisz z tego.

Co do kiery, to kurde MPAK sama w sobie jest gruba, ja nei wiem ja wy kręcicie tymi pogrubianymi, a jeszcze pogrubiona i przycięta, hahaha

 

pozdro

 

ps. jak sprawdzisz ceny za AP, to spytaj jeszcze i u mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto lala,chociaż m54b22 mały motor ale do lasowania wystarczy w zupełność...

To co napisałeś wyżej i jakie plany co do auta też wystarczają.Cabrio,doprowadzić do

dokonałość i trzymać pod kocem i cieszyć się pokonanymi kilometrami w bezdaszniku...

Auto mega...Pozdro Gratki Zakupu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co do kierownicy to przyciołem ją na dole bo łatwiej mi się konia wali teraz w aucie dlatego taka decyzja, co do zawieszenia rozważam, bo już nie raz się przekonałem, że drożej nie znaczy zawsze lepiej, mam teraz w astrze OPC na handel zawieszenie k&w, które było zakładane rok temu, patrze a tam sprężyna peknięta, w swoim bmw m5, kupłem zawias ST od K&W, nawet nie zrobiłem autem 10 tyś km i prawy przód wyciek z amora, także różnie z tym. 

 

wracamy do tematu auta: 

 

Do wszystkich aut podchodzę z DYSTANSEM, więc i tu na tył wjechał 10mm

 

19.jpg

20.jpg

21.jpg

26.jpg

 

Tak leży przód bez dystansu dam tu 12mm bo akurat mam takie na stanie powinno być lepiej

 

27.jpg

 

Jest też do poprawki niemiecki tuning wydechu bo jest naklejdrane jak na agro wczasach 

 

22.jpg

 

Skóry daje do wymiany bo boczki są wyjebane jak dla mnie i mi nie pasuje 

 

23.jpg

24.jpg

 

skóre zamówiłem u kumpla Sakiego w hurtowni z Krowy z wolnego wybiegu najwyższa jakość 

 

28.jpg

 

 

Co do planów są następujące: 

 

magneztyzery, strumiennica, engel ajs, stożek, to na teraz resztę się zobaczy. 

 

C.D.N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...